Toernooi info algemeen
Belangrijk om te weten voorafgaand aan het toernooi:
Vooraf melden bij secretariaat
Ieder deelnemend team dient zich voor aanvang van het toernooi te melden bij het wedstrijdsecretariaat in de bestuurskamer. U ontvangt dan het meest actuele wedstrijdschema en een goodiebag van onze sponsor Klaverblad.
Zorg svp dat u met het team op tijd aanwezig bent. Minimaal een half uur voor aanvang van de eerste toernooiwedstrijd van het team.
Verkeerssituatie rond ons sportpark
Op zaterdag zullen een aantal toegangswegen naar ons sportpark als eenrichtingsweg worden ingericht. Er zullen verkeersregelaars aanwezig zijn om de toe- en afstroom van auto’s te begeleiden. Vooral het tijdstip tussen het ochtend- en het middagprogramma en tussen het middag- en avondprogramma zal erg druk zijn wat betreft bezoekende en vertrekkende auto’s. Wij vragen u om zich aan de gewijzigde verkeerssituatie te houden en de aanwijzingen van de verkeersregelaars op te volgen.
Op de plattegrond op deze website is te zien waar men kan parkeren.
Aandachtspunten voor een sportief en ordelijk verloop van het toernooi
Scheidsrechters & spelbegeleiders
De wedstrijden van de o11 t/m o17 staan onder leiding van scheidsrechters van SV Bedum.
Bij de wedstrijden van de jo7, jo8, jo9 en jo10 vragen we de leiders van de deelnemende teams om als spelbegeleider op te treden. Het team dat als eerste genoemd staat dient een spelbegeleider te leveren.
Na afloop van de wedstrijd moet de spelbegeleider de uitslag doorgeven bij de wedstrijdtafel die in de buurt van het veld staat opgesteld.
Voor de spelbegeleiders hebben we apart document beschikbaar waarin alle regels voor de 6 tegen 6 wedstrijden op een rij staan. Klik daarvoor hier.
Gebruik kleedaccommodatie
Gezien het hoge aantal deelnemende teams is er in zeer beperkte mate kleedruimte beschikbaar. Deze moet met meerdere teams worden gedeeld. Wij vragen om uw begrip en medewerking om op correcte wijze met de eigendommen van andere teams in dezelfde kleedkamer om te gaan.
Wij adviseren om waardevolle spullen in bewaring te geven bij één van de eigen teambegeleiders.
Wij adviseren om de jongere spelers alvast thuis om te laten kleden.
Gebruik speelveld
Het is de leiders van de deelnemende teams, reservespelers en ouders niet toegestaan om zich tijdens de wedstrijd binnen de lijnen van het speelveld, waar de 6x6 of 8x8 wedstrijden worden gespeeld,te bevinden: een ieder dient zich op te houden langs de zijkanten van het veld.
Intrapballen
Er worden door SV Bedum GEEN intrapballen ter beschikking gesteld. De teams moeten zelf, indien nodig, zorg dragen voor deze ballen. Voorzie jullie ballen van een opschrift zodat gevonden ballen eventueel terugbezorgd kunnen worden.
EHBO & AED-apparaat
Tijdens het toernooi zullen EHBO-ers aanwezig zijn. De EHBO-post is te vinden in Commissie Kamer 2 of bij het wedstrijdsecretariaat in de bestuurskamer van SV Bedum (zie plattegrond).
Op ons sportpark is ook een AED-apparaat aanwezig. Deze hangt in de hal bij de hoofdingang.
Prijsuitreiking
De prijsuitreiking zal zo spoedig mogelijk na afloop van de laatste poulewedstrijden worden verricht. Wij vragen teams die ’s ochtends en ‘s middags spelen en die niet de laatste wedstrijd in hun poule spelen om zich voor de prijsuitreiking al om te kleden en/of te douchen. De kleedkamers zijn dan weer op tijd vrij voor de teams die ’s middags en ’s avonds spelen.
Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor schade aan personen of goederen. Ook kan men de organisatie niet aansprakelijk stellen voor diefstal. Wij vragen een ieder zich correct en fatsoenlijk te gedragen.